Meest gestelde vragen

De top 5 gestelde vragen

  1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen voor 21:00 geplaatst worden de volgende dag op het opgegeven afleveradres geleverd. Het kan voorkomen dat wij een andere levertijd hanteren, deze kun je vinden op de betreffende dealpagina. Daarnaast vermelden we altijd de levertijd op je bestelbevestiging.


  1. Wat is GetDressed.nl?

Bij GetDressed.nl bieden we de beste A-kledingmerken aan voor een voordelige dagprijs. Wij bieden 2 soorten deals aan. Daily deals, deze duren 24 uur of zolang de voorraad strekt. Daarnaast bieden wij ook Essential deals aan, deze deals lopen tot de voorraad op is.


  1. Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?

Als je de bestelling wilt retourneren dan kan dit eenvoudig door het retourformulier hier in te vullen.


  1. Bieden jullie originele producten aan?

Alle deals die aangeboden worden op getdressed.nl zijn altijd 100% origineel, alle producten bevatten de originele labels.


  1. Kan ik ook betalen nadat mijn bestelling is geleverd?

AfterPay voert voor Getdressed.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Getdressed.nl achteraf betalen tot een bedrag van €200 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €400. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.


Over ons

  1. Wat is GetDressed.nl?

Bij GetDressed.nl bieden we de beste A-kledingmerken aan voor een voordelige dagprijs. Wij bieden 2 soorten deals aan. Daily deals, deze duren 24 uur of zolang de voorraad strekt. Daarnaast bieden wij ook Essential deals aan, deze deals lopen tot de voorraad op is.

  1. Hoe kunnen jullie deze producten zo scherp aanbieden?

Onze inkopers zijn altijd opzoek naar de scherpste aanbiedingen in de markt. Wij werken het liefst zo min mogelijk met tussenhandelaren. Verder hebben wij geen dure winkelpanden, wij berekenen dit voordeel liever door. Als klant profiteer je hier direct van!

  1. Hoe blijf ik op de hoogte van alle deals?

Klik hier om je in te schrijven en op de hoogte te blijven van alle deals!


Garantie en Algemene voorwaarden

  1. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Wij streven ernaar om je de beste service te bieden, bij elke bestelling ga je daarom akkoord met onze algemene voorwaarden, deze kun je hier vinden.

  1. Hoe zit het met mijn garantie?

Wij bieden 1 jaar garantie op alle deals die wij aanbieden. Mocht je problemen hebben met een van onze producten dan kun je contact opnemen met [email protected]

  1. Biedt GetDressed.nl originele producten aan?

Alle deals die aangeboden worden op GetDressed.nl zijn altijd 100% origineel, alle producten bevatten de originele labels.


  1. Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Wanneer je niet tevreden bent met een product en/of onze service dan kun je contact opnemen met [email protected] of bel ons op (telefoonnummer)



Bestellen

  1. Hoe kan ik een product bestellen?

Je kunt eenvoudig een product bestellen door de gewenste kleur + maat te selecteren en deze toe te voegen aan je winkelwagen.

In je winkelwagen controleer je de aantallen en de producten. Hierna kun je verder naar het betaalproces.

In de eerste stap vult je jouw gegevens in. Je kunt nu verder naar stap 2, hier kun je de gewenste leverdatum kiezen, het tijdsvak van je levering is beschikbaar nadat wij jouw bestelling verzenden.

In stap 3 kies je de gewenste betaalmethode en rond je de bestelling af.


  1. Hoeveel producten kan ik bestellen?

Je kunt bij ons een ongelimiteerd aantal producten bestellen.


  1. Moet ik de verzendkosten betalen?

Bij ons betaal je geen verzend- of retourkosten, deze zijn geheel voor onze rekening.


  1. Kan ik zelf de afleverdatum en tijd bepalen?

In stap 2 van het bestelproces kun je zelf je afleverdatum kiezen. Op de bezorgtijdenpagina van DHL kun je zelf je tijdsvak zien voor de gewenste dag. Je doet dit door eenvoudig je postcode + huisnummer in te vullen.


  1. Zijn jullie bedragen inclusief BTW?

Alle bedragen op de website zijn inclusief BTW en gratis verzending.


  1. Ik heb besteld. Wat gebeurt er nu?

Je ontvangt van ons een bestelbevestiging per e-mail. Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de track and trace code.


Betalen

  1. Welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Je kunt middels de volgende betaalmethodes je bestelling voldoen.

  • iDeal - betaal gemakkelijk via je eigen bank (gratis)

  • Creditcard - betaal gemakkelijk met je VISA of Mastercard (gratis)

  • Achteraf betalen - betaal wanneer de bestelling is geleverd binnen 14 dagen. (kosten €4,95)


  1. Ik kan geen bestelling plaatsen. Wat nu?

Vervelend dat je geen bestelling kunt plaatsen, wij raden je aan ons te bellen op (telefoonnummer) wij zullen dan handmatig je bestelling aanmaken.



Verzenden en bezorgen

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wanneer je besteld voor 21:00, zullen wij deze nog dezelfde werkdag verzenden. Indien de levertijd anders is, communiceren wij dit.

  1. Kan ik een tijd en dag selecteren bij het bestellen?

In stap 2 van het bestelproces kun je zelf je afleverdatum kiezen. Op de bezorgtijdenpagina van DHL kun je zelf uw tijdsvak zien voor de gewenste dag. Je doet dit door eenvoudig doen je postcode + huisnummer in te vullen.


  1. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je bestelling wordt verstuurd via DHLparcel met de service DHL4you, hiermee ben je zelf helemaal in controle over je zending nadat wij deze versturen. Ben je niet thuis? Dan kun je zelf online met je track and trace code het aflevermoment wijzigen. Liever het pakket bij de buren af laten leveren? Ook dit kun je online regelen zodra wij de verzendbevestiging hebben gestuurd.


  1. Hoe werken de track and trace codes?

Zodra wij je bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een e-mail met de track and trace code. Hierin staat een link die je kunt aanklikken, werkt dit niet dan zetten wij ook altijd de code apart in de e-mail zodat je hem zelf kunt invullen op de website van DHL.


  1. Kan ik een ander afleveradres invullen in plaats van mijn factuuradres?

Je kunt zelf een ander afleveradres invullen in stap 1 nadat u verder bent gegaan bij de winkelwagen. Let op: Wanneer je een ander afleveradres gebruikt dan je factuuradres, kunnen wij je helaas niet de betaalmethode “achteraf betalen” aanbieden.


  1. Ik ben niet thuis, wat nu?

Als je niet thuis bent is dit helemaal niet erg, wij komen tot 4 keer bij je langs in verschillende tijdvakken, je hoeft hier dus niks voor te doen. Mocht je toch wel zelf in willen grijpen, de bezorger laat bij een briefje achter met instructies hoe je het aflevermoment kunt wijzigen.


Annuleren, retourneren en ruilen

  1. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je de bestelling wilt annuleren kun je dit het beste doen per telefoon, wanneer je de bestelling plaatst gaan wij gelijk aan de slag om je bestelling te verzenden. Wanneer je ons een e-mail stuurt heb je kans dat het pakket al verstuurd is. Hierdoor dien je het pakket te weigeren of zelf (gratis) terug te sturen naar ons.

  1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je de bestelling wilt retourneren dan kan dit eenvoudig door het retourformulier hier in te vullen.



  1. Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te ruilen. De reden hiervoor is dat de deals snel uitverkocht zijn en wij vaak geen voorraad meer over hebben van de producten. Wanneer het product niet past of het is toch niet wat je ervan had verwacht, kun je het product gratis retourneren. Als je de bestelling wilt retourneren dan kan dit eenvoudig door het retourformulier hier in te vullen.


  1. Zijn er kosten verbonden aan het annuleren, retourneren of ruilen van mijn bestelling?

Wanneer je de bestelling annuleert, retourneert of ruilt, is dit geheel gratis. De retourkosten zijn zelfs voor onze rekening.


  1. Ik heb mijn bestelling geretourneerd. En nu?

Wij doen onze uiterste best om de retouren binnen 5 werkdagen te verwerken en het bedrag terug te storten op je rekening. Dit kan echter maximaal oplopen tot 7 werkdagen.


  1. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij doen onze uiterste best om de retouren binnen 5 werkdagen te verwerken en het bedrag terug te storten op je rekening. Dit kan echter maximaal oplopen tot 7 werkdagen.

De bestelling zal terugbetaald worden op dezelfde manier als dat je jouw betaling voldaan hebt.