Klantenservice

Heb je vragen over een van onze deals of heb je een vraag over een lopende bestelling? Bij de klantenservice van GetDressed.nl staan we klaar om jou van passende service te voorzien. Wij behandelen klanten zoals wij zelf ook behandeld willen worden. We nemen simpelweg geen genoegen met een ontevreden klant.

get dressed telefoon

Bel ons
020 619 11 91

Top 5 gestelde vragen

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen voor 21:00 geplaatst worden de volgende dag op het opgegeven afleveradres geleverd. Het kan voorkomen dat wij een andere levertijd hanteren, deze kun je vinden op de betreffende dealpagina. Daarnaast vermelden we altijd de levertijd op je bestelbevestiging..
2. Hoelang is de garantie op de producten?
Wij bieden 1 jaar garantie op alle deals die wij aanbieden. Mocht je problemen hebben met een van onze producten dan kun je contact opnemen met [email protected]
3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer je een bestelling bij ons plaatst zit er altijd in de doos een retourformulier + label bij. Vul het retourformulier in en plak de retourlabel op de doos. Je kunt het pakket eenvoudig en gratis inleveren bij een van de DHL parcelshops. Klik hier om de dichtsbijzijnde parcelshop te vinden.
4. Bieden jullie originele producten aan?
Alle deals die aangeboden worden op getdressed.nl zijn altijd 100% origineel, alle producten bevatten de originele labels.
5. Kan ik ook betalen nadat mijn bestelling is geleverd?
Je kunt bij ons kiezen voor de betaalmethode, achteraf betalen. De kosten hiervoor bedragen €4,95. Je dient binnen 14 dagen na de dag van levering je bestelling te voldoen of bij ons aan te geven dat je de bestelling wilt retourneren.
get dressed klantenservice